Your item succesfully added on your shopping cart
Currency: SEK

FAQ

Q: Är dina objekt Autentiska?

A: Ja, de är giltiga, helt nya i originalförpackningen. Nike skor Store är en butik inrättas direkt genom Nike fabrik. Om du hittar några kvalitetsproblem när du tar emot varan, kan du bara skicka tillbaka dem till oss för en full återbetalning.

 

Q: Är er sajt säker? Kommer ni säkra min personliga information?

A: Ja. Du kan vara säker på säkerheten för din personliga information. Vi använder säker betalning gateways. All information kommer att krypteras med vårt system automatiskt.

 

Q: Vilka är de möjliga betalningsmetoder?

A: Visa, Mastercard, JCB, Western Union, Money Gram och banköverföring.

 

Q: Varför är mitt kreditkort avvisas?

A: Det finns olika anledningar till en minskat kreditkortstransaktion. Den vanligaste orsaken är att den adress du angav är inte samma adress på ditt kontoutdrag. Om så är fallet, försök igen med rätt fakturerings address.While vid tiden, kan en enkel skrivfel också orsaka att transaktionen avvisas, inklusive inträde fel kreditkortsnummer, fel utgångsdatum eller CVN-kod (den personnummer på baksidan av ditt kreditkort).


Om ditt kreditkort fortfarande inte accepteras, här är några förslag:
 - Se till att ditt kreditkort är inte över sin gräns
 - Se till att ditt kreditkort inte har gått ut
 - Se till att det finns tillräckligt med pengar på kortet
 - Kontrollera att du har korrekt skrivit namnet på framsidan av kreditkortet
 - Ring ditt kreditkortsföretag att godkänna betalningen
 - Försök med en annan kreditkort
 - Vänta en dag och försök igen

 

Q: Hur kan jag få grossistpriset om jag vill beställa stor mängd

A: Vänligen maila oss innan du beställer på vår hemsida, och vi kommer att ge dig vår grossist offert. Alla partipriset kommer att baseras på den mängd du beställer.

 

Q: Vad gör jag om jag inte har fått någon bekräftelse från dig?

A: Om du beställer en vara, men du kommer inte att få någon bekräftelse e-post från oss inom några minuter, kontrollera "Spam" post kategori i e-postklienten för att se till att ingen av våra e-post hamnade där av misstag. Om det inte finns där heller, kontakta oss och lämna oss ditt ordernummer. Vi kommer att se till att någon från vårt team kommer att komma tillbaka till dig.

 

Q: Kan jag ändra min beställning när jag har placerat det?

A: Vi gör allt för att få din beställning ur vår dörr och in i din så fort som möjligt. Beställningar kan inte ändras eller avbrytas när de levereras ut. Om du vill ändra din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst inom 12 timmar och de kommer att hjälpa dig att komma tas om hand.

 

Q: Hur lång tid tar det att få min beställning?

A: Fartygstiderna varierar baserat på plats men vanligtvis anländer inom 5-7 arbetsdagar. Observera att alla order ta upp till 2 dagar handläggningstid. Vi kommer att göra allt vi kan för att påskynda leveransen. För ytterligare leveransinformation, besök Shipping Informationssidan.

 

Q: Måste jag betala extra avgifter för att ta emot min produkt?

A: Nej, det finns inga extra avgifter. Vi erbjuder fri frakt och du kommer inte att debiteras för tull, tariffer, eller extra skatter.

 

Q: Hur man spåra min beställning??

A: När vi har bekräftat att beställningen har mottagits och vi får betalningen, din beställning kommer att överföras till Shipping Team, där det kommer att märkas, packas och skickas. Generellt sett kommer din beställning att levereras inom 24-48 timmar. När vi skickar ut, kommer vi att skicka en e-post med hela leveransinformation, inlucing spårningsnummer och hemsida för att spåra din beställning.

 

Q: Vad gör jag om det finns sjöfarten problem och jag har fortfarande inte fått min beställning?

A: Först vet att det inte kommer att ske i 99% av fallen. Men om du av någon anledning ditt paket saknas / försvann några hur kommer vi att skicka dig en ersättningspaket eller återbetala betalningen. Vi erbjuder en total försäkring på saknade paket.

 

Q: Vad gör jag om objektet som jag beställde på något sätt skadat?

A: Vår frakt Team kommer att kontrollera den mycket noga innan leveransen. Det är därför det är mycket osannolikt att objektet kommer att skadas. Men om det händer, måste du omedelbart informera vår kundtjänst genom "Kontakta oss" sida. När du får den skadade objekt och du inte informera oss i 7 dagar, kommer vi inte att acceptera din eller byta ut dem.

 

Q: Vilken är din returpolicy?

A: Vi erbjuder en 14-dagars, 100% pengarna-tillbaka, tillfredsställelse garanti i den osannolika händelsen av defekter i produktens material eller tillverkning. Om du är missnöjd med dina varor, skicka det tillbaka för ett utbyte eller en återbetalning. Det är så lätt. När levereras, kan beställningar inte annulleras eller återbetalas förrän du har fått din försändelse.

 

Q: Övriga frågor?

A: Vi har Chat på vår hemsida och tillbringar mycket tid där att hjälpa våra värdefulla kunder. Du kan också skicka ett e-postmeddelande. Vi finns på plats måndag till lördag.