Your item succesfully added on your shopping cart
Currency: SEK

Frakt & Returer

Frakt

Viktigt: Vi erbjuder fri frakt på alla beställningar. Vi uppskattar din beställning och vi vill att du ska förstå vår leveransprocessen innan beställning så att du kan veta när du ska förvänta ditt paket.

 

Q: Var och hur man skickar order?
A: Vi accepterar order över hela världen. Och paket kommer att skickas ut via DHL, EMS och Fedex inom två arbetsdagar från det att betalningen verifieras.

 

Q: Hur lång tid att ta emot mina paket?
A: Din order kommer att skickas inom 2 affärsdagar efter häleri betalningen. Generellt sett kommer det att ta 5-7 dagar för sjöfarten. Vi erbjuder dörr till dörr. I fall att dina paket inte kommer att komma inom 10 arbetsdagar, vänligen kontakta oss. Observera att vi inte kommer att ansvara för fel eller obeställbara adress. Please ser till att din sändnings att tilltala är korrekt och levereras.

 

Q:Finns det någon skatt?
A: Observera att du inte kommer att debiteras några tull, tariffer, eller extra skatter över hela världen. De priser som visas på vår sida är det totala du måste betala.

 

Q: Var är min beställning?
A: När beställningen har skickats, kommer vi att skicka dig spårningsnummer som kan vara spårbar inom 48 timmar. Webbplatsen för att spåra ditt paket kommer även att sändas.

 

Q: Kan jag ändra leveransadressen på min beställning?
A: Leveransadressen kan ändras inom 12 timmar från det att din beställning. Om du vill ändra din leveransadress, kontakta oss ASAP.

 

För mer information, vänligen kontakta vår kundtjänst.


Returer & Byten
 

För Returer:


Alla objekt kan skickas tillbaka för en full återbetalning inom 14 dagar efter mottagandet i den osannolika händelsen av material eller tillverkningsfel. Alla gångna tillbaka objekt måste vara i nyskick och originalförpackningen . Alla returnerade förpackningar måste vara försäkrade. Vi behandlar att återbetala din ursprungliga betalningsmetod när vi får tillbaka varan.
Dessutom kan vi inte ge en full återbetalning för icke-kvalitetsproblem såsom:
"Produkten är inte vad jag föreställa det ska vara."
"Jag har ändrat mig om denna produkt."
"Jag tycker inte om den här produkten efter att jag fått det utan anledning."
Om du begär att returnera köpta objekt av de skäl som ovan, måste du skicka tillbaka till oss produkterna inom 14 dagar i nyskick och originalförpackningen (du kommer att betala sändningsavgifterna ). När vi får de produkter som skickas tillbaka, kommer vi att ge dig en partiell återbetalning. Vi kommer att återbetala din ursprungliga betalningsmetod

 

För Byten:


Om du inte är nöjd med dina varor i form av färg eller storlek, kan du returnera dem till ett utbyte inom 14 dagar efter mottagandet. Observera att vi accepterar endast utbyten för nya och aldrig använt objekt i originalförpackningen . Alla returnerade förpackningar måste vara försäkrade. Utbyten kommer att skickas ut inom 2 dagar från det att avkastningen tas emot. Kunden är alltid ansvarig för fraktkostnader för utbyte.

 

Viktigt Meddelande:

 

1. Innan han återvände varor, kontakta oss först för att diskutera de frågor som du har.
2. Även om vi ge 100% inget krångel återvändande, med tanke på den tid och pengar krävande, uppskattar vi säkert om du kan göra alla dina frågor och funderingar klara innan du lägger din beställning.
3. Vi kommer inte att vara ansvarig för att förlora om returförpackningen vilse under transporten, måste original postkontor kvitto hållas göra anspråk på ersättning.